Vasten Handmade Neon Sign Per Shenzhen Happy Valley

Shenzhen Happy Valley amusement park, situatu à No.18, Qiaocheng West Street, Nanshan District, Shenzhen city, hè statu custruitu è ​​​​apertu in 1998. Hè un parcu tematicu cinese mudernu chì integra participazione, apprezzazione, divertimentu è interessu.

Shenzhen Happy Valley copre una superficie di 350.000 metri quatratu cù un investimentu tutale di 2 miliardi di yuan.U parcu hè divisu in nove zone tematiche: Spanish Plaza, Magic Castle, Adventure Mountain, Gold Town, Shangri-La, Hurricane Bay, Sunshine Coast, Happy Hour è Maya Water Park, cù un totale di più di 100 attrazioni.

nutizie 20

Dapoi l'annu 2018, Vasten cumincianu un segnu di neon fattu a manu per a valle, cum'è l'annu novu cinese, u ghjornu di Natale, à Halloween, u festival di musica, etc. Semu onorati di fà luci di neon chì aghjunghjenu un elementu di gioia à a vita di tutti. ,Avemu bisognu di cunfirmà l'immagine di u disignu di u neon di u cliente, a dimensione, u culore, etc., È dopu aduprà a nostra propria pruduzzione di 14 culori di illuminazione di gel di silice led tubu flessibile di neon, aghjunghje una piastra acrilica stabile, poi lasciate u nostru artighjanu espertu à un segnu di neon fattu à a manu, U prughjettu " A difficultà hè l'usu di u produttu in l'esterno, cusì u nostru travagliadore hà bisognu à fà impermeabile in segni di neon, è aduprà alimentazione impermeabile!Lasciate u segnu di neon almenu aduprà fora più di 3 anni!Stu prughjettu veramente significativu per tutti quelli chì ghjucanu in Valle, i Turisti piglianu ritratti è sparte cù l'amichi, registranu u tempu felice, vale veramente a pena chì tutti anu un segnu di neon in qualchì locu!

Pudete vede quì sottu a stampa hè un pocu di u nostru segnu di neon in a valle felice di Shenzhen : Andemu, Facemu una foto, Registrate u tempu felice ~

nutizie 12
nutizie 10

Annu 2021, Vasten Insegna Neon Handmade per Halloween Neon Sign in Happy Valley Attenti, u fantasma ~

nutizie 18
nutizie 1

Annu 2021, Vasten Insegne di Neon di Natale fatti a mano per u parcu di divertimenti Happy Valley, Babbo Natale vene cun rigali ~

nutizie + 6
nutizie 19

Tempu di posta: 06-Jan-2022