Ningbo City "A cità natale di lampade" Mostra

Ningbo hè rinumatu cum'è a "città natale di lampade" in casa è in l'esteru.Cum'è a prima cità pilotu di u prughjettu naziunale di l'appiecazione di l'illuminazione semiconductor "Ten miles in Ten Cities", in u 2018, u voluminu tutale di vendita di l'industria di l'illuminazione ningbo superò 3,5 miliardi di yuan, cuntendu 23,44% di u tutale naziunale.Attualmente, hà furmatu una catena industriale relativamente cumpleta è diventa una di e basi più impurtanti di produzzione è di esportazione di prudutti d'illuminazione semiconductor in Cina.

Vaten, un esibitore à a mostra di l'illuminazione di Ningbo 2020, Avemu persunalizatu è fattu a manu tutti i segni di neon da u nostru artighjanu ,U nostru tema per questa mostra hè "Lasciate a prutezzione di l'ambiente, verde, risparmiu d'energia, insegne di neon fatti à manu chì illuminanu u mondu" A nostra mostra di neon. Lasciate à parechje persone sapè chì u segnu di neon fattu à a manu hè utilizatu in casa, uffiziu, publicu, ecc. Crea una bona atmosfera di illuminazione in ogni locu.
6th, ~ 8th Aug, 2020 anno, Vasten Participà à a mostra in Ningbo City.
A cerimonia di apertura, Per l'affari di l'illuminazione ~

news5

U nostru stand per l'insegna di neon fatta à a manu è persunalizata, tubu flxe neon led gel di silice, tubu flex RGB, ecc, sparte un segnu di neon coloratu à l'affari, stile di vita Neon deco di illuminazione.

news
news22

U nostru caru cliente cumunicà u prughjettu di u neon signu cù u nostru CEO

news3

U nostru adorable cliente piglia una foto cù u nostru segnu di neon customizatu è fattu à a manu

news17
news2
news19
news11

Grazie per a nostra squadra, simu u megliu!

A nostra visione di l'impresa à u futuru, attraversu l'esibizione, l'e-business per apre u grande mercatu di i segni di neon, lasciate chì i clienti in casa è in l'esteru spende u prezzu EXW cumprà una bona qualità, una marca di neon fatta à a moda!U segnu di neon usa un tubu flessibile di neon à led di gel di silice è una piastra acrilica per fà a manu, U pruduttu di bona qualità, vincerà u grande mercatu, Andate!


Tempu di posta: 06-Jan-2022